joi, 20 noiembrie 2014

Ceasul Bliss

    Fetelor, nu o sa va vina sa credeti! Am cumparat ceasul aceasta pentru a-l face cadou prietenei mele de ziua ei acum doi ani. I-a placut extraordinar de mult! Am avut grija sa pregatesc evenimentul cum se cuvine: impreuna cu alte colege i-am organizat ziua de nastere si i-am comandat tortul. Cand a venit momentul impartirii cadourilor, al meu a fost primul. Dupa ce s-a delectat cu ciocolata ce i-o luasem, a vazut ceasul si l-a luat imediat din cutia lui, punandu-l entuziasmata pe mana. Ea are culoarea parului deschisa – asa ca s-a potrivit foarte bine cu nuanta de ocru a cureluselor ceasului, care pe margine avea impletitura neagra. Sirul de pietricele albe stralucitoare si albastru inchis decorau una dintre cureluse, in timp ce cealalta avea doua pietre mari, ce iti furau imediat privirile, pozitionate de o parte si de cealalta a cadranului. Mamei ei i-a placut foarte mult, spunand ca are prietene grozave care ii cunosc bine gusturile.
    Din ziua aceea, prietena mea l-a avut mereu la mana, venindu-i nemaipomenit! Modelul delicat ii accentua trasaturile minione de care dispunea. Cat despre obiectul in sine, nimic nu ii putea veni mai bine decat un ceas care sa il poarte mereu, aratand foarte chic fara vreun efort incredibil.
    Tin minte ca l-a purtat in cel mai greu moment pe care mi-l pot inchipui: ziua cand m-am mutat in alt oras. Venise intr-o fuga de acasa pana la gara, abia putand sa mai respire. Incercam sa ne luam la revedere una de la cealalta, dar nu prea reuseam, ne napadisera lacrimile si nu reuseam niciuna sa scoatem vreun cuvant. Intr-un final mi-am facut curaj si m-am urcat in tren, facandu-i cu mana. Atunci, mi-a facut si ea cu mana si am vazut ca avea ceasul ce i-l daruisem acum doi ani de zile! Era totusi dis-de-dimineata, deci era foarte putin probabil sa se fi aranjat special pentru asta. Cel mai probabil il purtase in continuu si uitase de el, culcandu-se cu el la mana. Cand am ajuns la locul meu din tren, am sunat-o si i-am spus ca nu a fost nevoie sa se "deranjeze" atata pentru plecarea mea, la care ea a inceput sa rada. I-am mai zis si ca mi va fi foarte dor de ea, cel putin pana urma sa revin in oras.

    Recomand acest ceas deosebit tuturor fetelor ce doresc sa isi exprime firea aventuroasa si care vor sa arate cat mai chic posibil!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu