luni, 6 iunie 2016

CIRCUIT Costa Rica

Pentru concediul de vara mi-am dorit foarte mult sa aleg o destinatie cu adevarat unica si eram dispus sa platesc o suma destul de importanta, doar pentru a evita locurile clasice de tipul Dubai, unde se duc romanii care simt ca au evoluat de la statiunile din Turcia. M-am gandit foarte mult si am oscilat intre diferite destinatii, insa in cele din urma am optat pentru o vacanta in Costa Rica, deoarece mi s-a parut o locatie unica, cu vreme ideala, insa si o cultura de cateva sute de ani care merita descoperita.
Am colaborat cu o agentie de turism pentru acest sejur fiindca am vrut sa evit orice risc, unde am dat peste niste angajati foarte profesionisti. Dupa ce am aterizat in capitala San Jose, am ramas uimit de caldura si umezeala de acolo si mai apoi am avut transfer gratuit la hotelul de 4 stele unde eram cazat. Am avut o camera destul de spatioasa, pe care am impartit-o cu sotia, ea nu s-a plans de nimic, insa pe mine ma cam deranja salteaua pentru ca era parca prea moale, insa acest aspect este destul de usor de trecut cu vederea.

In Costa Rica preturile sunt destul de accesibile, iar toata insula dispune de un sistem de transport bine pus la punct care iti permite sa ajungi cu usurinta din orice loc in altul. Capitala statului este un oras destul de modern, care are putine cladiri vechi, insa ascunde cateva muzee care prezinta cu exactitate istoria tarii inca din primele zile. Apoi, mai sunt cateva orase coloniale care merita vizitate, in special datorita faptului ca sunt localizate la mica distanta unele de altele, iar o zi poate fi suficienta pentru descoperirea marilor atractii. Imi pare rau ca nu am apucat sa vizitez tot ceea ce mi-am propus, insa Costa Rica este o destinatie speciala care merita descoperita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu